Doküman Yönetimi İle İlgili Temel Bilgiler Nelerdir?

by Altasoft

Doküman Yönetimi İle İlgili Temel Bilgiler Nelerdir?

by Altasoft

by Altasoft
Roller Tanım
Yeni Doküman Talep Eden Yeni dokümanı talep eden kişidir. Dokümanı hazırlar, dokümana taslak bir isim verir ve yeni doküman nedenini belirtir.
Yönetim Temsilcisi Yeni doküman talebi ile ilgili tüm yönlendirmeleri ve kararları vere ve en sonunda dokümanı yürürlüğe alır.
Onaylayan Yeni doküman talebinde ilgili doküman türü için Onay işlemini yapan kişidir.
Kontrol Eden Onaylayanın ihtiyaç duyması halinde dokümanın kontrol edilmesi için gönderilen kişidir.
Görüş talep edilen Yeni Doküman talebinde Yönetim Temsilcisinden gelen Görüş taleplerine görüşünü bildirerek cevap verir.
Top