Fiyatlarımız

Fiyatlarımız

by Altasoft

Fiyatlarımız

AltaSoft yazılımının modüllere göre kiralama bedelleri (₺-Türk Lirası)
Modüller
1. Yıl 2. Yıl ve sonra
Doküman Yönetimi Modülü 4500 3600
Süreç Yönetimi Modülü
Hedeflerle Yönetim Modülü
Düzeltici Faaliyet Yönetimi Modülü
Risk Yönetimi Modülü 900 720
Verimlilik Yönetimi Modülü 900 720
Kişisel Hedef Yönetimi Modülü 900 720
Şikâyet Yönetimi Modülü 900 720
Uygun Olmayan Ürün/Hizmet Yönetimi Modülü 900 720
Toplantı Yönetimi Modülü 900 720
İç Tetkik Yönetimi Modülü 900 720
Kalibrasyon Yönetimi Modülü 900 720
Eğitim Yönetimi Modülü 900 720

– Yukarıdaki fiyatlara KDV dahildir. KDV oranı %0 olarak fatura edilecektir.
– Yukarıdaki bedeller AltaSoft yazılımının 1 yıllık kullanım hakkı için geçerlidir.
– AltaSoft’ un kiralanması durumunda kuruluşunuz için 1 GB alan ayrılmıştır. Her 500 mb’ a kadar aşım için yıllık 420 TL + %0 KDV bedeli alınır.
– Teklifin onaylanmasının ardından fatura kesilir. Ödeme yapıldıktan sonra Yazılım kullanıma açılır.
– Yukarıda belirtilen kiralama ve kota aşım fiyatları her yıl TÜFE oranında arttırılacaktır.
– Bu teklifin kapsamı dışındaki talepler ayrıca ücretlendirilir.

Kiralama Adımları

Kiralama
AltaSoft’u kullanmak için öncelikle Doküman Yönetimi Modülü ile başlamak gerekir. İsteğe bağlı olarak diğer modüller de hemen ya da daha sonra kullanıma alınabilir.

Teknik Destek
Kiralama işleminden sonra yazılımı kullanabilmeniz için bir link gönderilir. Yazılımı yönetecek kişi (muhtemelen Yönetim Temsilcisi) ile birlikte;
– Kullanıcılar tanımlanır.
– Doküman yapısı tanımlanır.
– Süreçler tanımlanır.
– Doküman Kontrol Prosedürü revize edilir.
– Sistemin nasıl işlediği hakkında yazılımı yönetecek kişiye eğitim verilir.
– Teknik destek iki gün içerisinde yaklaşık 6-9 saat süren online canlı bağlantılar ile yapılır.
– Teknik destek online canlı bağlantılar yerine firmada yüz yüze de yapılabilir. Bu hizmet ayrıca faturalandırılır.

Dokümanların Girilmesi
Teknik eğitimin ardından kuruluşunuz dokümanlarını AltaSoft’a yükleyebilirsiniz.

Kullanıcıların Eğitilmesi
Kuruluşun dokümanları AltaSoft’a yüklendikten sonra kullanıcılara kuruluş tarafından “Doküman Kontrol Prosedürü” ve “AltaSoft” eğitimi verilir. Kullanıcıların eğitimi Sigma Center’dan talep edilir ise bu hizmet ayrıca faturalandırılır.

Kullanıma Alma
Tüm dokümanlarınızı sisteme girdikten ve kullanıcılarınıza yazılım hakkında bilgi verdikten sonra AltaSoft yazılımını kullanmaya başlayabilirsiniz.

Açıklamalar
Kiralama hizmeti, yazılımın AltaSoft sunucuları üzerinden web ortamında çalışması anlamına gelmektedir.
AltaSoft Yazılımında yapılan güncellemeler, hizmet alımı boyunca talebiniz halinde ücretsiz olarak size yansıtılacaktır.
Tarafınızdan yapılacak güncelleme talepleri değerlendirmeye alınacaktır. Talebiniz AltaSoft’un güncellenmesine katkı sağlayacak ise talebiniz programa alınacak ve bu programa göre ücretsiz yerine getirilecektir. Firmaya özel değişiklik talepleri ayrıca ücretlendirilir.
Müşteri ve Sigma Center arasındaki tüm ilişkiler gizlidir. Üçüncü taraflara kesinlikle bilgi verilmez. Bu konu, Sigma Center’in bir taahhüdüdür.

AltaSoft yazılımının modüllere göre satış bedelleri (₺-Türk Lirası)
Modüller Satış Bedeli
Doküman Yönetimi Modülü 22.500.00
Süreç Yönetimi Modülü
Hedeflerle Yönetim Modülü
Düzeltici Faaliyet Yönetimi Modülü
Risk Yönetimi Modülü 4.500.00
Verimlilik Yönetimi Modülü 4.500.00
Kişisel Hedef Yönetimi Modülü 4.500.00
Şikâyet Yönetimi Modülü 4.500.00
Uygun Olmayan Ürün/Hizmet Yönetimi Modülü 4.500.00
Toplantı Yönetimi Modülü 4.500.00
İç Tetkik Yönetimi Modülü 4.500.00
Kalibrasyon Yönetimi Modülü 4.500.00
Eğitim Yönetimi Modülü 4.500.00

*Yukarıdaki bedeller haricinde bir yıl sonra her yıl için anlaşma bedeli üzerinden %5 bakım bedeli alınır. Bu bedel her yıl TÜFE oranında arttırılacaktır.
Yukarıdaki fiyatlara KDV dahildir. KDV oranı %0 olarak fatura edilecektir.
Teklifin onaylanmasının ardından fatura kesilir. Ödeme yapıldıktan sonra Yazılım kullanıma açılır.
Bu teklifin kapsamı dışındaki talepler ayrıca ücretlendirilir.
Satınalma Adımları
Satınalma
AltaSoft’ u kullanmak için öncelikle Doküman Yönetimi Modülü ile başlamak gerekir. İsteğe bağlı olarak diğer modüller de hemen ya da daha sonra kullanıma alınabilir.
Teknik Destek
Satın alma işleminden sonra yazılım, online canlı bağlantı ile sizin belirlediğiniz bir sunucuya yüklenecek ve kullanıma hazır hale getirilecektir.
– Kullanıcılar tanımlanır
– Doküman yapısı tanımlanır.
– Süreçler tanımlanır.
– Doküman Kontrol Prosedürü revize edilir.
Yazılım kuruluş sunucusuna yüklendikten sonra yazılımı yönetecek kişi (muhtemelen Yönetim Temsilcisi) ile birlikte;
Sistemin nasıl işlediği hakkında yazılımı yönetecek kişiye eğitim verilir. Teknik destek iki gün içerisinde yaklaşık 10-12 saat süren online canlı bağlantılar ile yapılır.
Teknik destek online canlı bağlantılar yerine firmada yüz yüze de yapılabilir. Bu hizmet ayrıca faturalandırılır.
Dokümanların Girilmesi
Teknik eğitimin ardından kuruluşunuz dokümanları AltaSoft’a yükleyebilirsiniz.
Kullanıcıların Eğitilmesi
Kuruluşun dokümanları AltaSoft’ a yüklendikten sonra kullanıcılara kuruluş tarafından “Doküman Kontrol Prosedürü” ve “AltaSoft” eğitimi verilir. Kullanıcıların eğitimi Sigma Center’dan da talep edilir ise bu hizmet ayrıca faturalandırılır.
Kullanıma Alma
Tüm dokümanlarınızı sisteme girdikten ve kullanıcılarınıza yazılım hakkında bilgi verdikten sonra AltaSoft yazılımını kullanmaya başlayabilirsiniz.
Sistem Gereksinimleri
Yazılımın Kullanılacağı Serve İçin;
Windows, Linux yada Mac Os işletim sistemi,
Ram kapasitesi 8 GB ve üzeri
Depolama alanı 100 MB (yalnızca source code için)
PHP – MySQL versiyonları 5.4 ve üzeri kullanılacaktır
Yazılımın Kullacak Kullanıcılar İçin;
İşletim Sitemi (Windows, Linux yada Mac Os, Android, İOS)
Ram kapasitesi 2 GB ve üzeri
Dış IP açık olmalıdır (Google bağlantısı)
Hak ve Sorumluluklar
Satınalma hizmeti, yazılımın satın alan kuruluşun belirlediği bir sunucu üzerinde web/yerel ağ ortamında çalışması anlamına gelmektedir.
AltaSoft Yazılımın da yapılan güncellemeler, talebiniz halinde 5 yıl boyunca ücretsiz olarak size de yansıtılacaktır.
Tarafınızdan yapılacak güncelleme talepleri değerlendirmeye alınacaktır. Talebiniz AltaSoft’ un güncellenmesine katkı sağlayacak ise talebiniz programa alınacak ve bu programa göre ücretsiz yerine getirilecektir. Firmaya özel değişiklik talepleri ayrıca ücretlendirilir.
Müşteri ve Sigma Center arasındaki tüm ilişkiler gizlidir. Üçüncü taraflara kesinlikle bilgi verilmez. Bu konu, Sigma Center’in bir taahhüdüdür.
AltaSoft yazılımı sigmaCenter’ ın izni olmadan çoğaltılamaz, başka bir kişiye veya kuruluşa devredilemez. Böyle bir durumda, Müşteri, Sigma Center’in uğrayacağı her türlü zararını karşılamayı taahhüt eder.

Yazılımın Faydaları

– Çalışanlar arası iletişimi artırmak,
– Yönetim sistemlerinin dokümantasyonunu kolaylaştırmak,
– Yönetim sistemlerinin uygulanmasını kolaylaştırmak,
– Yönetim sistemlerinin sürekliliğini sağlamak,
– Gereksiz kırtasiye işlerini ortadan kaldırmak,
– Onay süreçlerini kısaltmak bürokrasiyi azaltmak,
– Çalışanlarının Yönetim Sistemlerini doğru algılamasını sağlamak,
– Çalışanlarının Yönetim Sistemlerini doğru uygulamalarını sağlamak,
– Yönetim Sistemlerinin denetlenmesini etkinleştirmek,
– Yönetim sistemlerinin kayıtlarını tutmak,
– İsrafı azaltmak,
– Verimliliği arttırmak.

Top