Düzeltici Faaliyet Yönetimi Modülü

Düzeltici Faaliyet Yönetimi Modülü

by Altasoft

Düzeltici Faaliyet Yönetimi Modülü

Bu modül ile düzeltici faaliyetleri etkin bir şekilde tek bir yerden yönetilebilirsiniz. Açılan bütün düzeltici faaliyet isteklerinde sorumluluklar tanımlayabilir, uygulamaları izleyebilir ve paylaşım sağlayabilirsiniz.

• Sistem bazında düzeltici faaliyetleri başlatma
• İlgili kişileri bilgilendirme
• Düzeltici faaliyetleri planlama
• Aynı düzeltici faaliyet için birden fazla kişiye faaliyet atayabilme
• Sorumlu kişileri bilgilendirme ve faaliyetleri izleme
• Düzeltici faaliyetleri takip etme ve kapatma
• Geciken işlerde kullanıcıları bilgilendirme
• Düzeltici faaliyetler le ilgili analiz ve raporlama

Ekran Görüntüleri

Düzeltici Faaliyet modülü ile döf taleplerinizi ve bu faaliyetlerle ilgili tüm aşamaları yönetebilirsiniz. Yetki vermiş olduğunuz kullanıcılar sistem üzerinden döf başlatılacak sürecin seçimini yaparak ve uygunsuzluk tanımlayarak döf talebi başlatabilmektedirler. İsteğe bağlı olarak kanıtlar da dosya olarak döf talebine eklenebilmektedir. Döf talebi başlatıldığı anda ilgili süreç sahibi email ile bilgilendirilmekte ayrıca faaliyet kullanıcının altasoft ekranında yer alan bildirimlerde gösterilmektedir. süreç sahibi gerekli faaliyetleri ve sorumlularını belirleyerek sistem üzerinden atamaları yapmaktadır. Tüm faaliyetler ve faaliyetler ile ilgili sorumluların notları ve ilerlemeleri sistem üzerinden takip edilebilmektedir. Faaliyetler ve sorumluların notları doğrultusunda sistem üzerinden döfiler kapatılabilmekte ya da yeni döfiler açılabilmektedir.

Düzeltici faaliyetler farklı kriterlere göre listelenebilmekte, hangi aşamada oldukları listeden takip edilebilmektedir. Ayrıca döfi takip listesinin anlık güncel hali otomatik olarak indirilebilmektedir.

Düzeltici Faaliyet modülü ile döf formlarının ve takip listelerinin çıktılarının alınmasına gerek kalmamaktadır, bu aşamalarda yaşanan veri kayıpları ve israflar ortadan kaldırılmaktadır. Ayrıca modülün kullanım kolaylığı ile iyileştirme çalışmalarına kuruluşun her çalışanı dahil edilebilmekte ve kayıplar minimuma indirilmektedir. İyileştirme faaliyetlerinizin yönetimini ve takibini web tabanlı, sistematik hale getirmeye hazırsanız lütfen bize ulaşın…

Top