Müşteri Şikayet Yönetimi Modülü

Müşteri Şikayet Yönetimi Modülü

by Altasoft

Müşteri Şikayet Yönetimi Modülü

Müşteri şikayetleri yönetimi modülü, her türlü müşteri şikayetini kayıt altına almak ve etkin bir şekilde takip ederek sonuçlandırmak için hazırlanmıştır. Bu modül, ISO 10002 Standardının gerekliliklerini karşılayacak şekildedir.

– Şikayetleri değerlendirme
– Şikayetleri sınıflandırılma
– İlgili kişileri bilgilendirme
– Şikayetler için çözümleri araştırma
– Şikayetler için çözümleri uygulama
– Şikayetler için düzeltici faaliyetleri planlama (İyileştirme Yönetimi Modülü ile İlişkili)
– Şikayetçileri bilgilendirme
– Şikayeti kapatma

Ekran Görüntüleri

Top