Şikayet Yönetimi Modülü

Şikayet Yönetimi Modülü

by Altasoft

Şikayet Yönetimi Modülü

Şikayet yönetimi modülü, her türlü müşteri şikayetini kayıt altına almak ve etkin bir şekilde takip ederek sonuçlandırmak için hazırlanmıştır. Bu modül, ISO 10002 Standardının gerekliliklerini karşılayacak şekilde oluşturulmuştur.

• Şikayet kategorilerini belirleyebilme
• Şikayet ilerleme aşamalarını belirleyebilme
• Şikayet açıldığında ilgili kullanıcıların otomatik bilgilendirilme
• Sipariş/barkod no ile kuruluşun yazılımı ile senkronize olarak şikayet açabilme
• Şikayetler için çözümleri araştırma
• Şikayetler için çözümleri uygulama (aksiyon takibi)
• Şikayetler için düzeltici faaliyetleri planlama (Düzeltici faaliyet modülü ile ilişkili)
• Şikayetçileri bilgilendirme (Şikayet açılışında ve/veya kapanışında)
• Şikayeti kapatma
• Şikayet maliyetlerini takip edebilme
• Kuruluşun diğer yazılımları ile entegre çalışabilme (Müşteri ve/veya ürün senkronizasyonu)
• Şikayetlerle ilgili analiz ve raporlama

Ekran Görüntüleri

Şikayet yönetimi modülü; “ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi”nin gereksinimlerini karşılayacak şekilde tasarlanmıştır. Kuruluşunuz için çok değerli olan müşteri şikayetlerini bu modül yardımı ile çok daha hızlı şekilde sonuca ulaştırabilir, hem müşterinize hem de kendinize değer katabilirsiniz.

Müşterileriniz, ürün veya hizmetleriniz ve şikayet sınıflarınız sisteme tanımlandıktan sonra müşteri şikayetleriniz ile ilgili kayıtları AltaSoft üzerinden takip etmeye başlayabilirsiniz. Hangi müşterinizin şikayette bulunduğunu, şikayet sınıfını ve sorunun ne olduğunun tanımı sisteme girilmektedir. Kayıt tamamlandığında, müşteriye şikayetinin ele alındığıyla ilgili otomatik mail gönderilmektedir. Şikayet kaydı alındığı anda şikayet sorumlusuna bildirim ve mail göndermekte, şikayet sorumlusu tarafından ilerleme detayları sisteme eklenmekte, şikayetin giderilmesi ile ilgili faaliyetler ve sorumlular belirlenmektedir.

Gerek duyulduğunda, şikayet ile ilgili olarak düzeltici faaliyet de başlatılabilmektedir. Şikayet ile ilgili atanan faaliyetler de sonuca bağlandıktan sonra şikayet sorumlusu tarafından kontrol edilmekte ve şikayet kapatılmaktadır.

Müşteri şikayetleri ve hangi aşamada oldukları AltaSoft üzerinden izlenebilmekte ve talep edildiğinde liste halinde raporlanabilmektedir. Müşteri şikayetlerinizin yönetimini ve takibini web tabanlı, sistematik hale getirmeye hazırsanız lütfen bize ulaşın…

Top